مدلسازی سرریز سد سبلان با استفاده از Flow-3D V9.3

سرریز سد سبلان

http://s1.picofile.com/file/6664573438/1_31_sabalan.jpg


مدل سه بعدی سرریز سد سبلان

http://s1.picofile.com/file/6664584504/4.bmp

شکل گیری جریان بر روی سرریز

http://s1.picofile.com/file/6664585510/Untitled.png


دانلود فیلم مدل:                        http://s1.picofile.com/file/6664586516/New_out.wmv.html


Hardware Profile

Platform: 34 x2 Dual Core Processor 4200
Processor Speed: 2.2GHz
RAM: 4.0GB
Simulation Time: 5 hour
نظرات 20 + ارسال نظر
1دانشجو چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

مرسی از مطالب خوبتون.

مرسی از توجه شما

فرهاد سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام
آقا حامد در ابعاد واقعی مدل کردی؟
تعداد شبکه هات چند تا بوده؟دوفازی مدل کردی؟
امیدوارم موفق باشید.
فرهاد

سلام فرهاد خان،
بله در ابعاد واقعی مدل شده. گزارش شرکت آب منطقه ای آ.شرقی
یه چیزی حدود 1.5 میلیون شبکه بندی بوده
اول تک فازه بوده که بعدا دوفازه هم کار شد.
شما هم موفق باشی

هومن پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

حامد جان مدل 3 بعدی این سرریز باید در اتوکد ساخته شود؟

سلام همون جان
۱) نسخه ۹.۴ هنوز در دسترس نیست. من با ۹.۳.۲ کار میکنم
۲) نسخه های مختلف هم رو ۳۲ هم رو ۶۴ قابل نصبه
۳ّ) هندسه مدل تو یکی از نرم افزارهای AutoCAD یا Solidwork یا Catia ساخته میشه که من هندسه های پیچیده رو در Catia میسازم.
4) متاسفانه اون فایلو ندارم. اگه اون فایلو برام بفرستی واقعا ممنون میشم.

موفق باشی

محمد پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام آقا حامد من برای نصب flow 3d 9.3.2 روی ویندوز 7-64 bit مشکل دارم اما روی ویندوز 32 بیت نصبش بدون مشکل انجام میشه. ممکنه راهنمایی کنین.

با سلام
فقط مطمئن باشید که فایل corrector.exe برای 64 بیت باشه.
اصولا نباید مشکلی داشته باشه.
موفق باشی

محمد پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

corrector برای ۶۴ بیتی هست اما نمیدونم چرا نصب نمیشه.

این مشکل قبلا هم برای 64 بیت پیس اومده. تو بعضی سیستم ها حل نشده و تو بعضیا با عوض کردن ویندوز حل شده. کلا 64 مشکل سازه.

محمد شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام آقا من نتونستم فیلم ها رو دانلود کنم. لطفا راهنمایی کنید مرسی

با سلام فایل مشکلی نداره
http://s1.picofile.com/file/6664586516/New_out.wmv.html
اینو امتحان کن

میرعسکرعطایی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام وخسته نباشید خدمت شما مهندس عزیز.
لطفا هرچی فایل وعکس وفیلم درمورد سازه های هیدرولیکی دارید برام ایمیل کنید باتشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام
من یک سرریز با عرض 45 متر و شوت 150 متر را مدل کردم ولی متاسفانه بعد از 2 روز پروسه حل تمام نشد و مجبور شدم نصف کاره ول کنم راهنمائی می کنید؟

ابراهیم شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://navabism.mihanblog.com

ما که ازاین ها سر درنمیاریم مهندس جان خودت میدونیم البته سازه ها ومدل ها ومسایل زیرساخت و....... تو رشته هم هست ولی فرق داره
تو نظرات دیدم به 64 هم توهین کردی توفین نکن داداش ما 64 استفاده میکنیم
همیشه موفق بودی وامیدوارم تو ادامه هم موفق باشی

حمیده فاطمی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

این مدلسازی رو برای پایاننامه کار کردین .من هم میخواستم با فلوئنت این سرریز رو مدلسازی کنم (برای پایاننامه) اگه امکان داره نتایج مدلسازی رو برام بفرستین .ممنون میشم
باتشکر

شیح لو چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام فایل خودتونو برام بفرستین ممنون

عباس دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام دوست عزیز
اگه امکن داره فایل این مدلسازی رو برام میل کنید.
باتشکر

سهیل سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام آقا حامدعزیز

من پایان نام ام روی همین فلوتری دی است. قبلا پایان نامه تون رو برام فرستادین. خیلی بهم کمک کرد ممنونم
می خواستم اگه براتون امکانش هست فایلهای شبیه سازی این سرریز رو بذارین توی سایتتون یا اینکه برام ایمیل کنین که در انجام شبیه سازیها و مدلسازیها هم بهتر بتونم کار کردن با نرم افزار رو یاد بگیرم. آخه توی شهرستان امکانات و اساتید مسلط نیست
soheil_ry@yahoo.com
ممنونم

سلام سهیل عزیز
حجم فایلهای محاسباتی در بعضی موارد تا 5G هم میرسه، نمیشه آپلود کرد. حالا اگه تونستم چشم

احسان پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

با سلام
ببخشید مهندس من با یک خطا هنگام کار با flow 3d مواجه میشم
level 1 error in subroutine rdstl:
i/o error while opening stl data file
میشه مرا راهنمایی کنید که با ید چه کار کنم؟
خیلی ممنون

این Error مربوط به فایل STL ساخته شده در اتوکد یا Solidwork یا Catia هست. در یک هشتم مثبت باشه حجم مذکور و 3D solid

سهیل شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ق.ظ

ممنونم
منظورم فایلهای ورودی و مش و مدلسازی است.
ممنونم میشم از لطف شما

Arvin سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام آقا حامدعزیز

من پایان نام ام روی همین فلوتری دی است.
می خواستم اگه براتون امکانش هست فایلهای شبیه سازی این سرریز رو بذارین توی سایتتون یا اینکه برام ایمیل کنین که در انجام شبیه سازیها و مدلسازیها هم بهتر بتونم کار کردن با نرم افزار رو یاد بگیرم. راهنمای خوب و کاملی از این نرم افزار برام ایمیل کنین لطفا

مهران فر پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ق.ظ

ممنون میشم ارسال نمایید

mahmood پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

با سلام بنده دانشجوی ارشد مهندسی آب هستم.
می خواستم اگه براتون امکانش هست فایلهای شبیه سازی این سرریز رو بذارین توی سایتتون یا اینکه برام ایمیل کنین که در انجام شبیه سازیها و مدلسازیها هم بهتر بتونم کار کردن با نرم افزار رو یاد بگیرم. راهنمای خوب و کاملی از این نرم افزار در صورت امکان برام ایمیل کنین لطفا

علیرضا طهماسبی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام مهندس
من دانشجوی ترم 6 مهندسی عمران هستم استاد درس بناهای آبی به ما یه پروژه در مورد نحوه طراحی ومحاسبه ی سازه های آبی به ما داده از شما میخام اگه پروژه ای دارید به ما بدید و مارو کمک کنید
خیلی ممنون

alireza rad شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
من یه سوال در باره نرم افزار دارم
آیا امکان رسم stream line با نرم افزار هست اگه هست چطوری چه گزینه ای باید انتخاب کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد