پایان نامه

          بهبود عملکرد هیدرولیکی سرریزهای سه جانبی با استفاده ازشبیه سازی عددی

---------------------------------------------------------------

نگارنده: حامد تقی زاده

استاد راهنما: پروفسور سید علی اکبر صالحی نیشابوری

استاد مشاور: دکتر عطا الله نجفی جیلانی

---------------------------------------------------------------

1) سرریز های سه جانبی

http://s1.picofile.com/file/6730645870/wrf.png

2) مدلسازی

http://s1.picofile.com/file/6730646876/2.png

3) نتایج

http://s1.picofile.com/file/6730666996/3.png


4) آنالیز پارامتریک برای مدل هایی از این سازه

http://s1.picofile.com/file/6730675050/m1.pnghttp://s1.picofile.com/file/6730678068/m2.pnghttp://s1.picofile.com/file/6730679074/m3.png



دوستانی که فکر میکنند این پایان ناهه میتونه کمکشون کنه از طریق قسمت نظرات (فقط) پیگیری کنند تا به دستشون برسونم.

ممنون

تقی زاده


نظرات 157 + ارسال نظر
سامان عباسی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

من کارشناس ارشد سازه های آبی هستم و پایان نامتون می تونه خیلی به من اطلاعات خوبی در این زمینه بده.

سلام آقای مهندس عباسی،
در اسرع وقت براتون میفرستم.
موفق باشی

فرزاد علیرضازاده سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام مهندس
من دانشجوی ارشد سازه های هیدرولیکی هستم خیلی دوست دارم از پایان نامه شما استفاده کنم (اگه امکانش وجود داشته باشه ) ممنون.

bbayat شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام
اگر براتون امکان داره فایل پایان‌نامه تون رو برام بفرستید. قطعاً به من کمک میکنه.
ممنون

سلام در اسرع وقت.
مهندس شما رشته و گرایشتون چیه؟

اولیایی جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام
اطلاعاتم راجب سرریزهای سه جانبی خیلی کم است
اگر پایان نامه تون رو برام ارسال کنید ممنون میشم
و از شما خواش میکنم بنده رو که تا به حال پایان نامه ثبت نکرده ام راهنمایی بفرمایید
در پناه حق ....اولیایی

سلام،
مهندس شما گرایشتون چیه؟
یه چندتا موضوع دارم اگه مناسب گرایشتون باشه پیشنهاد میکنم.
موفق باشید

محسن بهادری جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام مهندس تقی زاده
من دانشجوی ترم 2 سازه های هیدرولیکی هستم .اگر امکا ن داره پایان نامه تون رو برای من هم بفرستین . اگر موضوع برای پایان نامه هم بدین خیلی ممنون میشم.

سلام مهندس
حتما
در مورد موضوع، شما علایق خودتو مطرح کن من موضوع دارم
منظور (عددی-آزمایشگاهی-سد بتنی-خاکی-و...)
موفق باشی

اتش پنجه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام دوست عزیز - من دانشجوی ترم دوم سازه های هیدرولیکی هستم و دارم روی انواع سریز های خاص و مدل های هیدرولیکی آنها کار میکنم . اگه لطف کنید و پایان نامتون رو واسه من بفرستید ممنون میشم .

با سلام،
در اولین فرصت
موفق باشید

اتش پنجه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

واقعا وبلاگ مفید و جالبی دارین . بهتون تبریک میگم

ممنون از توجه شما دوست عزیز

محمد رحیمی یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام مهندس
من دانشجوی ترم 2 سازه های هیدرولیکی هستم .اگر امکا ن داره پایان نامه تون رو برای من هم بفرستین .

سلام مهندس
در اسرع وقت

دلدار یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.cfd.blogsky.com/

با سلام خدمت مهندس تقی زاده
مطلبتان علمی و ژرباره
متمنن خواهم بود مقاله را جهت درج در نشریه خاک و آب برایم ارسال دارید .
با تشکر

سلام جناب مهندس
ممنون از توجه شما
پیگیر میشم

دلدار یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

نرم افزار مربوطه سالید ورکه مهندس ؟

CATIA V5 R20

سید حیدر فیروزی دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام جناب مهندس تقی زاده
من فیروزی دانشجوی ارشد مهندسی عمران آب هستم. پایان نامه من در مورد شبیه سازی عددی پدیده آبشستگی موضعی ناشی از جت افقی مستغرق است. من ورژن 9.3.2 فلوتری دی رو دارم ولی این ورژن فقط Suspended Load رو مدل میکنه و در ورژن 9.4 Bed Load نیز وجود داره. شما کسی رو سراغ دارین که ورژن 9.4 رو داشته باشه؟ در ضمن من هم داشتن پایان نامه جنابعالی رو مفید می دونم.
با تشکر

سلام جناب فیروزی
1) کسیو سراغ ندارم که ورژن 9.4 رو داشته باشه. من خودم 9.3 کار میکنم
2) نمیدونم چرا وارد بحث رسوب شدید. مراقب باشید که موضوع پردردسر و خطرناکیه اونم با مدل عددی. کسی که ادعا کنه من با این نرم افزار جوابای عالی گرفتم یه مقدار بحث برانگیزه(منظورم داخل کشوره)
3) پایان نامه رو هم در اسرع وقت می فرستم

موفق باشی

نبی پور سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام. موضوع جالبی رو کار کردید. چطور می تونم از آن استفاده کنم؟

azimi چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

salam
man daneshjoye larshenasie arshad zelzele hastam vali daram dar zamineye abshostegi dar channel ba flow-3d v9.2 kar mikonam
mamnon misham age in payannamaro dar ekhtiaram bezarid
va inke aya mishe hamzaman az mesh mostatili va ostevanee ba ham estevade kard?

با سلام،
حتما در اسرع وقت براتون میفرستم
زلزله---------آبشستگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به هر حال
در مورد استفاده همزمان این دو مختصات مش بندی جواب منفیه. نمیشه
موفق باشی دوست عزیز

مصطفی رحمانشاهی زهابی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ق.ظ

تشکر از زحماتتون
ایشا.. همیشه سالم باشید و مفید لذت بردم

سلام
ممنون از لطف شما جناب زهابی
موفق باشی

محمد احمدی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام
بابت وبلاگ خوبتون خیلی ممنونم
من دانشجوی مهندسی آب دانشگاه اهوازم. تزم هم روی سرریز نیلوفریه.
اگه امکان داره فایل های پایان نامه ها رو برام بفرستید
خیلی ممنون و سپاسگذارم

حتما در اسرع وقت

محمد پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام
من کارشناس ارشد مهندسی آب هستم ممنون میشم فایل پایان نامه رو برای من ارسال کنید.

حتما در اسرع وقت

حسین شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.civil-magazine.mihanblog.com/

با تشکر از مطالب خوبتون
منم دانشجوی سازه هیدرولیکی هستم ..و پایان نامم راجع به ترک خوردگی سد بتنی ..هست.خوش بحال شما که تموم شدین .
موضوع پایا نامه تون به درد من نمیخوره ولی چون کارتون رو قبول دارم ..خیلی دوس دارم پایان نامتون رو ببینم .اگه امکانش هست برای من هم بفرستین.
ضمنا این تصاویر نمای سه بعدی اینا رو با کدوم نرم افزار کشیدین ؟
با تشکر

سلام حسین خان
شما لطف دارین. نگران نباشید بالاخره دفاع میشه!
گرافای سه بعدیو با Tecplot 360 کشیدم. شاید تو کاره شما هم برای رسم کانتورهای تنش و جابجاییو ... به درد بخوره.
در اسرع وقت فایلو برات میفرستم
موفق باشی

امید دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

با سلام

من دانشجوی کارشناسی ارشد خواجه نصیر هستم و موضوع پایان نامم تحلیل عددی جریان روی سرریزها ست اگه ممکنه پیایان نامتون واسم بفرستید.
خیلی ممنون از وب خوبتون
موفق باشید

سلام امید خان
در اسرع وقت برات ارسال میکنم
در ضمن استاد مدعو من برای دفاع جناب دکتر شاملو بودن از دانشگاه شما. آدم خیلی خوبی بودن
موفق باشی

مرعشی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ http://sajjadmarashi.blogfa.com

سلام مهندس.من دانشجوی کارشناسی ارشد سازه هیدرولیکی دزفولم . دنبال یه موضوع خوب واسه پایان نامه می گردم . لطفا راهنمایی کنید.موضوعی که بشه اطلاعات کافی راجع بش جمع کرد.ضمنا اگه ژایان نامتون رو برام ارسال کنید ممنون میشم.

سلام دوست عزیز
این عالیه که شما به یه زبان برنامه نویسی مسلط هستین. شما میتونید به سمت برنامه نویسی تو محدوده المان محدود در فیلد سد بتنی قوسی برید. یا حتی در مورد رسوب هم میتونید کار کنید. فقط اینو بدونید که کدنویسی مشکلات خاص خود را دارد.
تز رو هم در اسرع وقت میفرستم
موفق باشید

فرهاد دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام
آقا حامد اگر براتون امکان داره اون فایلی رو که به تک پلات اضافه میکردن برای رسم خطوط برام بفرستیید. خیلی ممنون میشم.ضمنا اگه اشکالی نداشته باشه دوس داشتم پایان نامتون رو هم داشته باشم. باز هم ممنون.
باید بگم وبلاگ خوبی هم دارید.

سلام فرهاد خان
شما لطف دارین.
در اسرع وقت فایل ها رو برات میفرستم
در ضمن اگه دکترو دیدی سلامی برسون ما هر چی دارم از دکتره

Morad جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

salam,mamnoon misham age baram befrestid.chon daneshjooye arshade omran-sazehaye hydrolikiam
best regards

OK, soon as possible

یوسف جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام مهندس اگه می شه این پایان نامه رو برای ما هم بفرستین خیلی می تونه مفید باشه با تشکر

سلام مهندس
در اسرع وقت
موفق باشی

افسانه سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام.اگه میشه پایان نامتونو برای من هم بفرستید.ممنونم

سلام
حتما در اسرع وقت.

علیرضا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام خدمت شما - اگه ممکنه جهت انجام پایان نامه اطلاعاتی راجع به طراحی موج شکن و نرم افزارهای مرتبط میخواستم.

با سلام
من در مورد سازه های دریایی خیلی اطلاعات ندارم. در این حد میدونم که در دانشگاه تربیت مدرس کارهای خیلی خوبی شده (دکتر شفیعی فر-دکتر جیلانی) اگه بتونید یک پایان نامه از اونجا تهیه کنید مطمئن باشید خیلی به شما ایده خواهد داد.
موفق باشی دوست عزیز

ایمان دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ

اگر امکان داره فایل پایان نامتونو برای منم میل کنید
موفق باشید

سلام جناب مهندس
در اسرع وقت ارسال میشه
موفق باشی

اسمعیل شاکر دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام آقا حامد،من دانشجو کارشناسی ارشد سازه های آبی هستم و شدیدا دنبال یادگیری مدلسازی عددی با نرم افزارهای مختلف هستم فکر کنم اگه زحمت بکشی و فایل پایان نامتو برا منم بفرستی کمک بزرگی بهم کردی...
بخاطر وبلاگ مفیدت و زحمتی که برام میکشی ازت ممنونم.

سلام جناب مهندس
در اسرع وقت ارسال میشه
موفق باشی

مراد چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام.من دانشجوی ارشد عمران-سازه های هیدرولیکی ام.اگه امکانش هست این پایان نامه رو برام میل کنید.بار تشکر.

با سلام
در اسرع وقت

رضا زکی زاده چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام .من دانشجوی ارشد سازه های هیدرولیکی هستم. لطفاً در صورت امکان فایل پایان نامتون رو واسم میل کنید .با تشکر

سلام در اسرع وقت

سعید جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام مهندس.
من دانشجوی ارشد سازه های هیدرولیکی هستم پایان نامه شما میتونه تو انتخاب و نحوه نگارش اون به من کمک کنه. ممنون

با سلام
در اسرع وقت ارسال میشه
در مورد نرم افزار هم اونایی که در وبلاگ بحثشون میشه مناسب رشته ما هست
موفق باشی

ابراهیمی شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام آقای تقی زاده
من دانشجویی سال اول سازه هیدرولیکی باهنر کرمانم
وبلاگ خیلی خوبی دارین، چون در زمینه رشته ما وبلاگ و سایت زیاد نیستن می تونم بگم وبلاگتون عالیه
اگه زحمتی نیست منم پایان نامه شما رو میخواستم؟
در ضمن اگه براتون امکان داره در زمینه آموزش فلوئنت و فلو تری دی کتاب آموزشی با ذکر نام نویسنده معرفی کنید؟
برای المان محدود آباکوس بهتره یا انسیس؟لطفا معرفی کتاب کنید؟
با تشکر از خودتون و وبلاگتون....

سلام جناب مهندس
در اسرع وقت فایل ارسال میشه
۱) در مورد Fluent کتاب زیاده ولی در باره FLOW-3D نمیشناسم و خود بنده در حال آماده سازی یه آموزش برای FLOW3D هستم.
2) برای المان محدود هم جفتشون خوبن. ABACUS به نظر خفن تره ولی چون من ANSYS کار کردم خیلی ازش خوشم میاد.
موفق باشی

یوسف شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام
من یک بار به شما پیام داده بودم و این دومین باری است پیام می دم فکر کنم یادتون رفته برای من هم پایان نامه اتان را بفرستید
پیشاپیش از ازینکه پایان نامه اتان را برای ما می فرستید تشکر می کنم.

سلام یوسف خان
شرمندتم مهندس حتما میفرستم
بخند مهندس

عرفان شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

سالم مهندس
من دانشجوی رشته مهندسی آب هستم اگه لطف کنید پایان نامه تونو برام بفرستید ممنون میشم. اگه موضوعی در نظرتون هست در رابطه با گرایش من بهم بگید خیلی ممنون میشم.
تشکر

سلام مهندس
در اسرع وقت

عرفان یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ق.ظ

خیلی ممنون از این همه زحمتی که میکشین

سلام خواهش می کنم
موفق باشی

ولی افشار یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام مهندس
من دانشجوی ارشد سازه های هیدرولیکی هستم خیلی دوست دارم از پایان نامه شما استفاده کنم (اگه امکانش وجود داشته باشه ) ممنون

سلام مهندس
در اسرع وقت

سلام چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

شما نمیخوای پایان نامتو بفرستی؟
سرکاری بود؟
میخوای امار نظراتت بالا بره؟
ممنون!

حسن شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جنابعالی
بنده دانشجوی ارشد سازه های هیدرولیکی دانشگاه لارستان می باشم اگر موضوع ُمراجع و یا سایتی که بتونم از اون در پایان نامه ام استفاده کنم لطفا برام بفرستید . لطغا یک نسخه از پایان نامه رو زحمتش بکشید با تشکر

marjn شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام خسته نباشید
من دانشجوی ارشد سازه های هیدرولیکی هستم اگر امکانش هست پایان نامتونو واسم بفرستید ممنون میشم.

مجتبی چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام
وقت بخیر مهندس- من کارشناسی ارشد سازه های آبی هستم. ترم سه. برای شبیه سازی مسیر رودخونه نیاز به شبیه سازی با فلوتری دی دارم. اگه پایان نامه تونو داشته باشم کمک زیادی بهم میکنه. ممنون میشدم در اختیار من هم قرارش بدید. تشکر

مزدک محمدی چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام مهندس من دانشجوی ترم آخر سازه های هیدرولیکی هستم و دارم روی پایان نامه ام کار میکنم اگه لطف کنید پایان نامه تون رو برام ایمیل کنید یک دنیا ممنون میشم mazdak65@gmail.com

علیرضازاده جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام مهندس
اگه ممکنه خیلی دوست دارم از پایان نامه شما استفاده کنم. یه بار هم قبلا براتون پیام دادم که متاسفانه جواب ندادین. ممنون.

reza جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام خوبین؟مطلبتون خیلی به دردم میخوره
موضوع پایان نامم مدل سازی عددی سرریز اوجی با دریچه ات
نمیدونم از کجا شروع کنم
لطفا کمکم کن،ازت ممنونم

احسان شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام . من دانشجوی ارشد سازه های هیدرولیکی هستم . اگه امکانش باشه که از پایان نامه شما استفاده کنم ممنون میشم

یاسر دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام آقای مهندس
ممنونم از وبلاگ خوبتون،آقای مهندس من دانشجوی ارشد سازه های هیدرولیکی هستم .پایان نامه تون میتونه خیلی کمکم کنه اگه امکانش هست بام بفرستین----ممنون میشم

حامد آذری یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام مهندس من دانشجوی سازه های هیدرولیکی هستم و برا پایان نامم میخواستم بهم کمک کنید و اگه امکان داره پایان نامتونو برام بفرستین پیشاپیش از کمکاتون تشکر میکنم

رحیم جمال سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام - من دانشجوی آموخته رشته سازه های هیدرولیکی هستم و دارم روی انواع سریز های خاص و مدل های هیدرولیکی آنها کار میکنم . اگه لطف کنید و پایان نامه خوبتون رو واسه من بفرستید ممنون میشم . خواهشم میکنم لطفا در صورت امکان یک کتاب مفید در زمینه کار با فلوئنت معرفی بفرمایید. با تشکر

حامد آذری فر یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام من ارشد سازه های هیدرولیک هستم
میشه لطف کنید پایان نامه ای که نوشتین رو واسم ایمیل کنین؟
من توی انتخاب موضوع هم مشکل دارم اگه میشه راهنماییم کنین
ممنون

حمید رضا سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ

من دانشجوی سازه های هیدرولیکی هستم اگر ممکنه لطفا به پایان نامه شما نیاز مبرم دارم.
با تشکر فراوان

حمید معتمدی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ

با سلام
من دانشجوی ترم آخر سازه های هیدرولیکی هستم پایان نامه تان خیلی به دردم میخوره درصورت امکان برام بفرستید تا بتونم ازش استفاده نمایم
خیلی از شما دوست عزیز ممنونم

ایمان بیدختی دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

با سلام
من دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی آب دانشگاه سیستان و بلوچستان می باشم .اگه امکانش هست لطفا پایان نامتون را در اختیار من قرار بدید تا از آن بهره ببرم

با تشکر

فتاحی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

با سلام
دانشجوی کارشناسی ارشد سازه های آبی هستم،باید رو سرریز جانبی کار کنم ولی موضوعی ندارم،امکانش هست راهنمایی کنید و پایان نامه خودتون رو هم برام میفرستید؟ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد