شبیه سازی پرش هیدرولیکی

مدلسازی عددی پرش هیدرولیکی در دو حالت جریان تک و دو فازه

VOF & Mixture



مرزهای جامد

شبکه بندی مدل


شرایط اولیه


اجرای مدل برای H=0.9 m


Result for VOF model at the end of simulation

Result for Mixture (2 phases) model at the end of simulation

محاسبه حجم هوای ورودی به جریان در مدل



Result

Which one is best?

نظرات 5 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://civil-civilengineering.blogsky.com

سلام آقای مهندس ئبلاگت حرفه ایه معلومه روش کار کردی.خیلی خوشحال شدم که با وبلاگت آشنا شدم.اگر دوست داری منو لینک کن که خوشحال می شم.در ضمن من کنکور ارشد دادم احتمال داره گرایش شمارو قبول بشم.یه خورده میتونی راجع به آینده ی کاریش چه تو بحث تدریس و چه بحث صنعت بهم اطلاعات بدی و هم راجع به امکان ادامه تحصیل تو گرایش سازه برا مطلب بزاری.
از لطفت ممنون و متشکرم.

سلام مهندس
تبریک انشالله سازه هیدرولیکی قبول شی
نه از روی تعصب بگم من خیلی راضیم درسته هنوز خیلی عمیق وارد صنعت نشدم ولی به نظرم تنها رشته عمرانه که یه لیسانس نمیتونه روش مانور بده زیاد
در هر حال موفق باشی

مراد شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام مهندس.من هم دانشجوی ارشد عمرانم.اگه لطف کنین و متن کامل این ژایان نامه رو برام میل کنین خیلی ممنون می شم.
با تشکر
moradcivil@yahoo.com

بابک دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

آقای مهندس ،
این مدل شما در flow-3d ساخته شده ؟
چه نسخه ای ؟

عرفان صمدی شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام حامد جون امیدوارم همیشه خوش باشی!
منم دارم روی مدلساری جریان روی سرریزهای اوجی کار میکنم
خیلی خوب بود بهت تبریک میگم

ممنون مهندس
موفق باشی

عباس سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام مهندس
اگه امکانش هست فایل این شبیه سازی رو برام میل کنید.
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد